3B Modelleme, Animasyon ve Görüntüleme Yazılımı
3ds Max® 3B özelleştirilebilir, iş birliğine dayalı yazılımıyla karakterlere ve ortamlara daha kısa sürede hayat verin. Eğlence ve tasarım uzmanlarına yönelik, kullanıcıların istediği yeni özellik ve geliştirmeleri edinin.
3ds Max, tam sanatsal kontrolle üst düzey tasarımlar oluşturmanız için zengin ve esnek bir araç seti sunar;
• Oyunlarda büyük dünyalar yaratabilirsiniz
• Yüksek kaliteli mimari görselleştirmeler oluşturabilirsiniz
• İnce detaylı iç mekanlar ve nesneler modelleyebilirsinşz
• Animasyon ve VFX ile karakterlere ve özelliklere hayat verevebilirsiniz
Animasyon üretkenliği (geliştirilmiş)
Animasyon sanatçılarının 3ds Max oturumları ve etkinleştirmeleri arasında tutarlı olabilmelerine yardım eden Eser Görüntüleme geliştirmeleri (ör. yeni bir düzen).
Bağımsız animasyon değerlerini ve zamanlarını değiştirmeye yönelik yeni araçlar, düzenleyicide bağımsız animasyonları seçme ve bağımsız animasyon kareleri oluşturma işlemlerini geliştirir.
Metin aracı (geliştirilmiş)
Sahnelerinize verilere dayanan bilgiler ekleyin. Paragrafları, kelimeleri veya tek tek harfleri düzenleyin. Ayrıca 3ds Max, Microsoft Word belgelerinden metin kopyaladığınızda, yazı tipi teması, yazı tipi stili ve karakterler gibi bilgileri koruyarak 2B’den 3B’ye iş akışınızı kolaylaştırır.Güçlü önayarlı sistemde eğim ve animasyon önayarları da bulunmaktadır. Sık kullanılanlar listenize önayarlar ekleyin veya bu önayarları diğer kullanıcılarla paylaşın.Özel değer dizeleri, bir kürenin yarıçapı veya sahnenizdeki bir aracın hızı gibi özel bilgi metinlerini görüntülemenize yardımcı olur.
Jeodezik Voxel ve Sıcaklık Haritası dış görünümü
Çok kısa süre içinde daha iyi cilt ağırlığı oluşturun. Belirli noktalarda ağırlıkları daha kolay iyileştirebilmek için bağlama pozu dışında, hatta seçilen bölgelerde Jeodezik Voxel ve Sıcaklık Haritası dış görünüm uygulama işlemlerini gerçekleştirin. Jeodezik Voxel Görünüm Oluşturma, çok sıkı olmayan karmaşık geometrileri işleyebilir ve manifold olmayan veya üst üste binen bileşenler içerebilir. Gerçek dünya üretim örgülerinde bu durumla sık karşılaşılır.
Modelleme ve Desenleme
Eğri iş akışları
Gelişmiş eğri araçlarını kullanarak pek çok sezgisel yolla geometriler oluşturup hareketlendirin.
Open shading language desteği
Desteklenen tüm görüntüleyicilerle yeni yöntemsel OSL haritaları oluşturun veya mevcut olanları kullanın.
Yuvarlama düzenleyicisi
Basit ve hassas araçlarla sınıfının en iyisi yöntemsel kenar modelleme ayrıntıları oluşturun.
Otomatik yeniden topoloji çıkarma ve örgü onarımı
Yüksek çözünürlüklü modellerin geometrisini otomatik bir şekilde optimize ederek düzgün ve dörtlü köşe tabanlı bir örgü geometrisi oluşturun.
Malzeme, doku ve renk düzenleyici
Tasarımlarınızı fotoğraf gerçekliğinde görsellere dönüştürmek için malzeme rötuşları uygulayın, dokuları değiştirin ve canlı renkler kullanın.
Akıllı Kalıptan Geçirme
3B nesnelerin yüzlerini etkileşimli bir şekilde kalıptan geçirin. Bitişik yüzleri otomatik olarak yeniden oluşturun ve birleştirin.
Örgü ve yüzey modelleme
Çokgen, alt bölüm yüzeyi ve eğri tabanlı modelleme özellikleri ile parametrik ve organik nesneler oluşturun.
YENİ | Dokuya yönelik işleme
Basitleştirilmiş, sezgisel ve tamamen kodlanabilir doku işleme deneyimi.
YENİ | Ağırlıklı normal değer düzenleyici
Hassas tasarımlar oluşturmanızı sağlayan, 3B modellere doğrudan uygulanabilecek yerleşik ağırlıklı normal değer hesaplayıcı.